Tytu³: Sympozjum: Harry Potter to magia, techno to dzie³o szatana Wiadomo¶æ wys³ana przez: Leszek Luty 23, 2010, 11:48:08 Egzorcysta, demonolog, by³e ofiary magii, autorka ksi±¿ek antymagicznych - zje¿d¿aj± do Torunia na sobotnie sympozjum na wydziale teologicznym UMK.
Spotkanie "Magia - ca³a prawda" organizuj± oaza rodzin diecezji toruñskiej wraz z wydzia³em teologicznym toruñskiego uniwersytetu. Obrady odbêd± siê w sobotê w gmachu wydzia³u przy ul. Gagarina 37. - Na podobnych spotkaniach w innych miastach by³o nawet do 3 tys. osób. Mamy ju¿ sygna³y, ¿e w Toruniu zainteresowanie te¿ bêdzie ogromne - mówi ks. Dariusz Iwañski z WT UMK. (http://bi.gazeta.pl/im/8/6960/z6960038N,Logo-UMK.jpg) Logo UMK w Toruniu Prelekcje odbêd± siê w sali na 300 osób, ale ci, którzy siê nie zmieszcz±, bêd± mogli obserwowaæ je w internecie na stronie uczelnianej telewizji oraz w 200-osobowym pomieszczeniu, gdzie stanie rzutnik. Pierwszy referat " Magia w Biblii i nauczaniu Ojców Ko¶cio³a" wyg³osi ks. dr Mariusz Terka z KUL. Pó¼niej zaplanowano m.in. prawie godzinne spotkanie z egzorcyst± ks. dr Andrzejem Trojanowskim (pocz±tek o godz. 10.05), wyk³ad siostry Michaeli Pawlik - znawczyni hinduizmu, która kilkana¶cie lat spêdzi³a w Indiach - o wschodnich ¼ród³ach magii, krytyczn± prelekcjê o homeopatii i bioenergoterapii. Nie zabraknie te¿ ¶wiadectw ludzi, którzy parali siê lub korzystali z magii, a potem nawrócili siê: by³ego bioenergoterapeuty Krzysztofa oraz operatora filmowego Leszka Dokowicza, który niegdy¶ wspó³organizowa³ imprezy techno, a teraz uwa¿a je za narzêdzie szatana. Po po³udniu dr Aleksander Posacki, jezuita, teolog, demonolog i patron Zwi±zku Egzorcystów Polskich, wyg³osi odczyt "Okultyzm i Harry Potter". Bêdzie on wprowadzeniem do spotkania z Ma³gorzat± Nawrock±, autork± powie¶ci antymagicznych "Anhar" i "Alhar, syn Anhara", maj±cych stanowiæ chrze¶cijañsk± alternatywê dla dzie³ Joanne K. Rowling (pocz±tek o godz. 16.55). Obie ksi±¿ki bêdzie mo¿na kupiæ na stoisku przy wej¶ciu do sali. Sympozjum rozpocznie siê i zakoñczy msz± ¶wiêt±. Pierwsza odbêdzie siê o godz. 8.15 w kaplicy wydzia³u teologii, druga - po³±czona z indywidualnym aktem zawierzenia Niepokalanemu Sercu Maryi i modlitw± o uzdrowienie wewnêtrzne - o godz. 19.15 w Sanktuarium Matki Boskiej Nieustaj±cej Pomocy na Bielanach. http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7590352,Harry_Potter_to_magia__techno_to_dzielo_szatana.html Tytu³: Odp: Sympozjum: Harry Potter to magia, techno to dzie³o szatana Wiadomo¶æ wys³ana przez: east Luty 23, 2010, 12:25:25 Czy¿by Ko¶ció³ podj±³ aktywn± walkê z tym , co nazywa magi± ? Tym samym przyznaj±, ¿e co¶ jest na rzeczy i ¿e to co¶ jest dla nich gro¼ne.
Nie mówiê, ¿e nie jest gro¼ne ogólnie, bo siê na tym nie znam, ani siê tym nie param , ale wydaje mi siê ,ze chodzi o co¶ wiêcej ni¿ o Harry Pottera czy te¿ techno. KrK sam niegdy¶ u¿ywa³ oprogramowania przestrzeni, czyli ¶wiêtej geometrii, w swoich gotyckich budowlach. Im chodzi o wrzucenie ca³ej wiedzy do jednego worka pt magia , aby jej prawdziwe znaczenie zachowaæ dla siebie. Tytu³: Odp: Sympozjum: Harry Potter to magia, techno to dzie³o szatana Wiadomo¶æ wys³ana przez: radoslaw Luty 23, 2010, 14:15:44 Gdyby kto¶ siê tam wybiera³ - artyku³ który mo¿na spokojnie wrêczyæ organizatorom:
" Czym jest szamanizm ? Wiele osób pyta mnie o szamanizm. Niektórzy s± po prostu ciekawi, a inni maj± ju¿ w³asne wyobra¿enie czym ta staro¿ytna nauka jest, pragn±c potwierdziæ swoje domniemania. Kiedy zaczynam o tym mówiæ, czêsto nastêpuje zdziwienie i konieczno¶æ zrewidowania ¶wiatopogl±du w tym temacie. Dlaczego ? Otó¿ szamanizm jest sztuk±, której nie da opisaæ siê prostolinijnie. To bardzo z³o¿one zagadnienie obejmuj±ce najstarsze ludzkie praktyki medyczne i magiczne. Szamanizm to rozwijaj±ce siê od zarania dziejów praktyki kultywuj±ce Pachamama, czyli innymi s³owy Matkê Naturê. Poprzez wnikliw± obserwacjê biosfery ziemskiej rdzenna ludno¶æ staro¿ytnych l±dów by³a w stanie uzyskaæ g³êbok±, transpersonaln± ³±czno¶æ z wewnêtrznymi i zewnêtrznymi strukturami organizuj±cymi ¶wiat natury. Na zewn±trz chodzi³o przede wszystkim o obserwacjê jego rytmu, pog³êbianiu wiedzy o ro¶linach, drzewach, zwierzêtach i nas samych. Z kolei wewnêtrzny kontakt i zrozumienie natury mo¿liwy by³ przez specyficzne gatunki ro¶lin wywo³uj±ce efekt psychoaktywny, halucynogenny, dziêki któremu szaman spojgl±da³ na rzeczywisto¶æ z innej perspektywy, dociera³ na granicê sennych mira¿y, a stamt±d podró¿owa³ po duchowej krainie biosfery oraz innych wymiarach. Wizje i informacje przychodzi³y równie¿ w snach, powoli sk³adaj±c siê w coraz pe³niejszy obraz tego czym s± i jak dzia³aj± si³y natury. Jej kult nie by³ przypadkiem, bo w³a¶nie dziêki niemu ludzko¶æ pozna³a rytua³y lecznicze, dywinacyjne i duchowe. Narodziny szamañskiego okultyzmu G³êbokie transpersonalne wizje szamañskie dostarcza³y mistycznym podró¿nikom szerokiej gamy informacji o kwantowym mikro¶wiecie energetycznym i jego implikacjach w widzialny przejaw materii. Wówczas rodzi³ siê okultyzm. Poznano duchowy potencja³ kreowania rzeczywisto¶ci fizycznej i symbole geometryczne, które wzmacnia³y mo¿liwo¶ci modulacji rzeczywisto¶ci. Nabyt± wiedzê wykorzystywano do celów pozytywnych (np. rytua³y lecznicze, ochronne, wzmacniaj±ce, eksplorowanie ¶wiadomo¶ci) oraz negatywnych (rzucanie uroków, przejmowanie kontroli nad pod¶wiadomo¶ci± lub ¶wiadomo¶ci±, kontakty z ciemnymi bytami i ró¿nego rodzaju manipulacje). Dziêki wysublimowanym i trwaj±cym tysi±clecia praktykom okultystycznym zbudowano pomnik wiedzy stoj±cy w ro¶linnej kopalni botaniczno-medycznej, sk±d startowa³ pojazd kosmiczny sterowany przez ludzk± ¶wiadomo¶æ, a celem jego podró¿y by³a eksploracja kosmologii Wszech¶wiata. Szamani odkryli, ¿e ka¿da ro¶lina ma swojego opiekuñczego ducha z wy¿szego wymiaru, który pojawia siê w wizjach i przekazuje wiedzê o swoim podopiecznym (w tym wypadku danej ro¶linie): w jaki sposób u¿yæ go w rytuale leczniczym i co dodaæ do takowej kompozycji, aby ewentualnie wzmocniæ jej dzia³anie. To w³a¶nie interakcja z duchami ¶wiata ro¶linnego przynios³a plemiennym kap³anom icaros, ¶wiête pie¶ni podyktowane w transie. Icaros to niezwykle piêkne melodie oparte o specyficzne sekwencje d¼wiêków i s³ów, które maj± na celu wprawienie w ruch mechanizmów obronnych i leczniczych organizmu, a tak¿e u³atwiaj± wezwanie i pracê z ro¶linnym duchem, od którego icaros pochodzi. Bêd±c w peruwiañskiej Amazonii spotka³em siê z przypadkiem, który w pe³ni pokazuje si³ê icaros: Pewna kobieta mia³a bardzo chore dziecko i przynios³a go do lokalnego szamana. Stan malucha by³ bardzo powa¿ny, co objawi³o siê zapa¶ci± i zatrzymaniem akcji serca. Przy zdarzeniu obecny by³ m³ody Amerykanin, uczeñ szamana, który chcia³ rêcznie reanimowaæ dziecko. Szaman powstrzyma³ go przed t± czynno¶ci±. W zamian wzi±³ do rêki mapacho, tytoñ u¿ywany w rytua³ach, podmucha³ nim m³odego pacjenta, a nastêpnie zacz±³ ¶piewaæ icaro. Co siê dalej sta³o ? Kr±¿enie w ciele dziecka cudownym sposobem wróci³o i jego serce zaczê³o ponownie biæ. Wibracja specyficznego uk³adu d¼wiêków zawartych w icaro wprawi³a w rezonans uk³ad kr±¿enia dziecka, co pozwoli³o na przywrócenie go do ¿ycia. Brzmi nieprawdopodobnie ? Na tym polega szamanizm. Na utrzymaniu tradycji, magicznej wiedzy o ¶wiecie natury i otaczaj±cej nas rzeczywisto¶ci. Nauka w tym wypadku siê nie myli W powy¿sze s³owa wierzyæ nie trzeba. Natomiast w naukê zajmuj±c± siê badaniem szamanizmu wierzyæ wypada, gdy¿ ta podaje fakty oparte na wnikliwych badaniach i eksperymentalnym empiryzmie. Zatem obojêtnie czy szamani kontaktuj± siê z duchami ro¶lin, czy nie, u¿ywaj± mocy, czy nie - skuteczno¶æ medyczna i terapeutyczna plemiennych tradycji jest niepodwa¿alna i zosta³a ju¿ szeroko udokumentowana przez rzesze naukowców, którzy osobi¶cie zbadali te obszary wiedzy. Mam tu na my¶li udane kuracje pacjentów ze zdiagnozowanymi nowotworami, nerwicami, depresjami, bezsenno¶ci± etc. oraz pomy¶lne wyprowadzanie osób z zaawansowanych na³ogów narkotykowych (heroina, kokaina, crack, amfetamina). Wysoka skuteczno¶æ metodologii szamañskiej polega nie tylko na fizjologicznym oczyszczeniu i wzmocnieniu organizmu za pomoc± specjalnie dobranych ro¶lin, ale te¿ wykorzystaniu stanów transowych do pracy z energetyk± cia³a pacjenta. Szaman wchodz±c w metafizyczn± nadprzestrzeñ pojmuje proces leczniczy za pomoc± zupe³nie innych kategorii, korzystaj±c z poszerzonej o dodatkowe zmys³y perspektywy, jest w stanie dostosowaæ postrzeganie organizmu, choroby i ludzkiego biopola elektromagnetycznego do mo¿liwo¶ci, jakie daje wymiar, w którym siê znajduje. W ten sposób obok fizjologicznej detoksyfikacji nastêpuje to samo, ale w sferze mentalnej, ponadzmys³owej - innymi s³owy g³êboko w umy¶le pacjenta. Jest to wiêc swojego rodzaju psychoanaliza, któr± z pomoc± szamana wykonuje sam pacjent, usuwaj±c w ten sposób energetyczne, emocjonalne, toksyczne z³ogi t³ocz±ce siê gdzie¶ w zakamarkach umys³u lub pod¶wiadomo¶ci. Nale¿y zadaæ sobie pytanie: W jaki sposób halucynogenne enteogeny indukuj± transpersonalne prze¿ycia, które potrafi± leczyæ psychikê oraz regenerowaæ po³±czenia nerwowe w mózgu. Przyczyniaæ siê do wielkich odkryæ naukowych lub dawaæ szamanom wiedzê z zakresu biologii molekularnej. Jednym ze zwolenników skorych do udzielenia odpowiedzi na powy¿sze pytanie jest Dr Jeremy Narby, urodzony w Kanadzie antropolog, który w swojej ksi±¿ce "Kosmiczny W±¿: DNA i Pochodzenie Wiedzy" twierdzi, ¿e byæ mo¿e szamani potrafi± operowaæ na poziomie molekularnym, komórkowym i stamt±d czerpaæ wiedzê na temat korelacji ro¶linnych, leczeniu ró¿nego rodzaju schorzeñ oraz uniwersalnych praw determinuj±cych znan± nam kosmologiê. W zwi±zku z tym dalsza czê¶æ pytania brzmi: Jak mo¿emy ignorowaæ tak bogat± formê wiedzy i zakazywaæ dostêpu do wielu gatunków ro¶lin o olbrzymim potencjale medycznym, co skutkuje równie¿ utrudnianiem prowadzenia naukowych badañ nad nimi. Okultyzm w¶ród elit Szamanizm nie jest wiêc gotowaniem magicznych zió³ek i przepowiadaniem przysz³o¶ci. To zjawisko znacznie g³êbsze, przypominaj±ce nam, ¿e egzystujemy w rzeczywisto¶ci duchowej, elementarnej, która determinuje nasze postrzeganie ¶wiata materialnego i ma wp³yw na ka¿dy aspekt naszego ¿ycia na Ziemi. Szamanizm przypomina nam, ¿e nadal istnieje magia, mechanizmy okultystyczne kszta³tuj±ce otoczenie, a nawet programuj±ce percepcjê. Ponadto dysharmonia spowodowana anomaliami cywilizacyjnymi znacz±co wp³ywa na poziom komórkowy naszych organizmów dezorganizuj±c "harmonogramy" komórek, które zwyczajnie buntuj± siê przeciwko swoim "braciom i siostrom" dzia³aj±c na w³asn± rêkê, tworz±c uk³ad paso¿ytniczy, co prowadzi do narodzin nowotworów lub innych schorzeñ. Wiedza o okultyzmie zosta³a skutecznie zakamuflowana przez mass-media generuj±ce popkulturowy, letargiczny teatr dla uwik³anych w system ludzi. Praktyki te przyczyni³y siê do kojarzenia magii z biegaj±cymi w kolorowych szatach lub nago Indian, szamanów VooDoo, czy rzucaj±cych kl±twy brujos. Ludzko¶æ straci³a z oczu bardzo wa¿ny obrazek - elity, polityków, bankierów i tajne stowarzyszenia, które s± bardzo zorientowane w praktykach i strukturach okultystycznych. Warto zatem zastanowiæ siê dlaczego organizacje i uk³ady osób, które maj± ogromny wp³yw na ¿ycie szarego cz³owieka, tak ¿ywo interesuj± siê magi± ? Wystarczy przyjrzeæ siê klanom bankierskim Rotschildów, Morganów, prezydentom Stanów Zjednoczonych, elitom Wielkiej Brytanii, masonerii, aby z ³atwo¶ci± wy³apaæ, ¿e oni buduj± znany nam system w³a¶nie za pomoc± narzêdzi okultystycznych: stawiaj± budowle oparte o ¶ci¶le okre¶lone w magicznych ksiêgach kszta³ty geometryczne, zak³adaj± stowarzyszenia i tworz± wewn±trz nich stopnie inicjacyjne w my¶l staro¿ytnych i nowo¿ytnych technik mistycznych, magicznych. No i najwa¿niejsze: czy korzystaj± z tajemnej wiedzy w odpowiedni sposób ? Patrz±c na historiê naszego ¶wiata mo¿emy wysnuæ odwa¿ny wniosek, ¿e piramida w³adzy zdominowana zosta³a przez ciemne oblicze magiji. Czym zatem jest szamanizm w najprostszej definicji ? To próba zrozumienia natury poprzez obserwacje i eksploracje jej struktur wewnêtrznych, które manifestuj± i organizuj± ¶wiat zewnêtrzny. Szamanizm to synteza wiedzy i praktyki wynikaj±cej z intuicji, wizji transowych i sennych. To inspiracja p³yn±ca z wymiarów niefizycznych, która pozwala nam na odciskanie wiedzy poznanej wewn±trz, w widzialnym, materialnym ¶wiecie zewnêtrznym. To magiczny pas startowy, z którego jeste¶my w stanie odbyæ fascynuj±c±, czasem niebezpieczn± podró¿ do g³êbszych poziomów tego, co nazywamy ¶wiatem rzeczywistym. Czy warto to poznaæ ? Wybór nale¿y do ciebie. " ¼róde³ko: http://www.botanicscience.blogspot.com/ (http://www.botanicscience.blogspot.com/) pozdrawiam Tytu³: Odp: Sympozjum: Harry Potter to magia, techno to dzie³o szatana Wiadomo¶æ wys³ana przez: east Luty 23, 2010, 17:47:23 cyt "To inspiracja p³yn±ca z wymiarów niefizycznych, która pozwala nam na odciskanie wiedzy poznanej wewn±trz, w widzialnym, materialnym ¶wiecie zewnêtrznym. To magiczny pas startowy, z którego jeste¶my w stanie odbyæ fascynuj±c±, czasem niebezpieczn± podró¿ do g³êbszych poziomów tego, co nazywamy ¶wiatem rzeczywistym"
Mo¿na by zatem równie dobrze napisaæ, ¿e badanie fizyki kwantowej czy geometrii przestrzeni , albo "kwantowej ¶wiadomo¶ci" przez wspó³czesn± naukê oraz mniej mainstreamowych badaczy , to taki wspó³czesny szamanizm odkrywaj±cy g³êbsze poziomy tego, co nazywamy ¶wiatem rzeczywistym. Z tym, ¿e tradycyjnie rozumiani szamani dokonuj± osobi¶cie zmian w tym co nazywamy rzeczywistym wymiarem. Aktywna praca z energiami nad kszta³tem naszej codziennej rzeczywisto¶ci to jest, uwa¿am, kolejny krok w rozwoju nauki, a przynajmniej takich badaczy , jak Dan Winter czy Nassim Haramein . Je¶li chodzi o naukê, to wspó³czesny nam KrK nie ¶mie, póki co, jej krytykowaæ, gdy¿ narazi³by siê na ¶mieszno¶æ, a przecie¿ ¶wiat kwantowy ze swoj± nielokalno¶ci± i nieci±g³o¶ci± to jako ¿ywo magia XXI wieku. Jak dot±d walka Ko¶cio³a z magi± zatrzyma³a siê na etapie egzorcyzmów i niech tam sobie pozostanie :) |