Choose fontsize:
Witamy, Go¶æ. Zaloguj siê lub zarejestruj.
 
  Poka¿ wiadomo¶ci
Strony: 1 2 3 4 5 »
1  Sprawy administracyjne, OG£OSZENIA i INICJATYWY SPO£ECZNE / OG£OSZENIA / David Icke w Pradze 25 wrze¶nia 2010 : Wrzesieñ 02, 2010, 10:21:02


David Icke zaznacza sw± 20 rocznicê odkrywania zdumiewaj±cych sekretów i t³umionych informacji wraz z g³ównym, ca³odniowym wyst±pieniem w Pradze 25 Wrze¶nia i blisk± publikacjê jego jak do tej pory najbardziej zdumiewaj±cej ksi±¿ki. Wyniesie manipulacjê ras± ludzk± i naturê rzeczywisto¶ci na wci±¿ nowe poziomy zrozumienia. Wzywa ludzko¶æ do wstania z kolan i odzyskania ¶wiata z powrotem z r±k nikczemnej sieci rodzin i nieludzkich istot które kontroluj± nas od ko³yski po grób. David przesun±³ globaln± krawêd¼ zrozumienia tak wiele razy od czasu jego niewiarygodnego 'przebudzenia' w 1990 i znów tego dokona w Pradze - i to jeszcze nie koniec.

BILETY DO NABYCIA I INFO TUTAJ:
http://davidicke.pl/wyklad_davida_icke_w_pradze.html

W RAZIE DODATKOWYCH PYTAÑ NAPISZ NA FORUM:

http://davidicke.pl/forum/david-icke-w-pradze-25-wrzesnia-t2341.html

Sobota 25 wrze¶nia 2010
10:00 – 20:30

Kongresový Sál - Top Hotelu v Praze
Bla¾imská 1781/4, 149 00 Praha 4 – Chodov
Èeská Republika


STRONA ORGANIZATORA CZESKIEJ STRONY
http://www.davidickeinfo.cz

Serdecznie Zapraszamy na wyk³ad Davida Icka w Pradze z polskim t³umaczeniem.
Wyk³ady Davida s± niezwyk³ym maratonem, mamy wspania³± mo¿liwo¶æ porozmawiaæ z nim na ¿ywo.
Postaramy siê zorganizowaæ transport do Pragi w przypadku wiêkszej ilo¶ci osób, damy o tym znaæ.

Pozdrawiam i Zapraszam na ten genialny event w piêknej Pradze 
2  Medycyna komórkowa, Codex Alimentarius, GMO / Medycyna komórkowa, Codex Alimentarius, GMO / Alex Jones - Szczepionki które uczyni± Ciê pos³usznym : Sierpieñ 17, 2010, 08:29:07
<a href="http://www.youtube.com/v/WA5Sg8zlWu8?fs=1&amp;amp;hl=pl_PL" target="_blank">http://www.youtube.com/v/WA5Sg8zlWu8?fs=1&amp;amp;hl=pl_PL</a>

do pobrania:

http://rapidshare.com/files/413364297/Alex_Jones_Media_Pushes_BRAIN_Eating_Vaccine_PL.avi.html
3  "Tajne" stowarzyszenia i "teorie spiskowe" / "Teorie spiskowe" / Phil Schneider - Area 51 : Maj 29, 2010, 17:55:42
Phil Schneider - Area 51 EXPO1996



Zapraszam na drug± niezwyk³± cze¶æ wyk³adu jaki udzieli³ w 1996 roku nie¿yj±cy ju¿ Phil Schneider.
Phil mówi o Agendzie Obcych i ich planach wobec ludzko¶ci, o porwaniach ludzi. Porusza wa¿ne watki dotycz±ce Nowego Porz±dku ¦wiata jako globalnego przejêcia kontroli przez obcych drapie¿ców.

Wielu ludziom mo¿e siê wydawaæ ¿e tajne organizacje wojskowe s³u¿± tylko i wy³±cznie z³ym celom.
Co bêdzie ? Je¶li siê oka¿e ¿e celem tych organizacji jest obrona ziemi przed zagro¿eniem ze strony obcych ?
Czy istnieje scenariusz w którym ogromna czê¶æ wojska pracuje przeciwko niewielkiej grupie Illuminati?
Co bêdzie je¶li oka¿e siê ¿e jedyn± rzecz± jak± mo¿emy zaoferowaæ obcym którzy chc± nas zniewoliæ jest ich ca³kowita eliminacja. Nie ka¿demu mo¿na sprzedaæ mi³o¶æ jako antidotum na ca³e z³o, czasem jedyn± s³uszn± decyzj± bêdzie pokazanie swoich zêbów i pazurów. Nie ka¿dy obcy jest przyjazny, my¶lê ¿e oczekiwanie zbawiennej kawalerii z kosmosu jest ogromnym b³êdem. Sytuacja o jakiej mówi³ Phil Schneider w 1996 niewiele siê zmieni³a wobec naszego statusu na planecie. My zwykli ludzie mo¿emy walczyæ  z tym zniewoleniem na swój sposób: Jak powiedzia³ Jerzy Waszyngton "Niedoinformowana populacja, jest populacj± w niewolnictwie".
lub jak mówi³ David Icke "Niech ludzka rasa powstanie z kolan"

Zapraszam do ogl±dania i do rozpowszechniania tych materia³ów.

Rapidshare:
http://rapidshare.com/files/392901480/Phil_Schneider_-_Area_51.part1.rar
http://rapidshare.com/files/392907995/Phil_Schneider_-_Area_51.part2.rar
http://rapidshare.com/files/392912589/Phil_Schneider_-_Area_51.part3.rar
napisy:
http://rapidshare.com/files/392912860/Phil_Schneider_-_Area_51_NapisyPL.rar

wersja z wtopionymi napisami:
http://www.przeklej.pl/plik/phil-schneider-area-51-pl-avi-00167fa691062j6

<a href="http://www.youtube.com/v/SLgjp6o5p20&amp;hl=pl_PL&amp;fs=1&amp;" target="_blank">http://www.youtube.com/v/SLgjp6o5p20&amp;hl=pl_PL&amp;fs=1&amp;</a>
lista odtwarzania:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=58DCBF55850F2D91

do obejrzenia w ca³o¶ci:
http://www.vimeo.com/12131663

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Umieszczam nasz drugi materia³, bo nie zauwa¿y³em tego w±tku.

Phil Schneider - Listopad 1995




Ostatni zarejestrowany wyk³ad Phila Schneidera - liczy³ siê z tym, ¿e zginie, ale nie to by³o dla niego najwa¿niejsze.
Nie doczeka³ spokojnej staro¶ci wzorem znanych z telewizorów sceptyków, a jakim dynamitem siê zajmowa³
- najlepiej niech ¶wiadczy fakt, ¿e w koncesjonowanych mediach nigdy nie pada nawet jego nazwisko.
Ogl±daj±c ten wyk³ad pamiêtajcie ¿e jest to rok 1995, ju¿ wtedy mówi³ o obozach NWO, o czarnych bud¿etach,
o wojnie obcych i ludzi... a to dopiero pocz±tek.  Postaramy siê przet³umaczyæ pozosta³em jego wyk³ady.

W 1995 dowiadujemy siê o sprawach które opisywa³ znacznie pó¼niej Dan Winter i David Icke.
By³ wtedy jedynym cz³owiekiem który mówi³ o problemie z ras± Draco o której wspomina³ we wcze¶niejszym wyk³adzie.
My¶lê ¿e mamy dwa wyj¶cia, wrzuciæ kolejnego cz³owieka do katalogu oszustwa,
albo przyj±æ do wiadomo¶ci ¿e mamy Bardzo Powa¿ny Problem. 


Aby bli¿ej siê zapoznaæ ze wcze¶niejszymi wywiadami polecam artyku³ z zaprzyja¼nionej stronyhttp://www.ukrytesprawy.org/Phil%20Schneider.html


http://rapidshare.com/files/217873603/Phil_Schneider_-_Nov_1995.rar
Napisy:
http://rapidshare.com/files/217873865/Phil_Schneider_-_Nov_1995_Napisy_PL.rar


<a href="http://www.youtube.com/v/v-cR6o6pZ_U&amp;hl=pl_PL&amp;fs=1&amp;" target="_blank">http://www.youtube.com/v/v-cR6o6pZ_U&amp;hl=pl_PL&amp;fs=1&amp;</a>

lista odtwarzania:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=F5B664DEE2F9DCE4

do obejrzenia w ca³o¶ci:
http://www.vimeo.com/4494788

Strona po¶wiêcona jego pamiêci: http://www.philschneider.org/
4  "Tajne" stowarzyszenia i "teorie spiskowe" / "Tajne" stowarzyszenia / Okultystyczna symbolika Sherlocka Holmesa : Maj 12, 2010, 00:45:12

na podstawie: http://vigilantcitizen.com/?p=3230

Okultystyczna symbolika Sherlocka Holmesa
Feb 8th, 2010 | By Vigilant | Category: Vigilant Reports



Ostatni Hollywoodzki hit Sherlock Holmes obraca siê wokó³ okultystycznych morderstw i ¶wiatowych konspiracji. Film jest usiany okultystycznymi symbolami i aluzjami do “Nowego Porz±dku”. Przyjrzyjmy siê historii Sherlocka Holmesa, pochodzeniu symboli znalezionych w filmie i ich znaczenia w dzisiejszym kontek¶cie.



Zainspirowany przez opowie¶ci Sir Arthur Conan Doyla film Sherlock Holmes przywraca do ¿ycia s³ynnego detektywa dziewiêtnastego stulecia. Intryga obraca siê wokó³ morderstw które najwyra¼niej maj± zwi±zek z rytua³ami okultystycznymi. To prowadzi Sherlocka do tajemniczego ¶wiata tajnych stowarzyszeñ i politycznych konspiracji. Prace Doyla zawieraj± pewne niejasne odniesienia do okultyzmu i Wolnej Masonerii; jednak¿e film skupia siê wy³±cznie wokó³ tych tematów i w³±cza elementy które s± bardzo znacz±ce w dzisiejszym kontek¶cie: Nowy Porz±dek ¦wiata sprowadzany przez tajne stowarzyszenia.

Chocia¿ ¿adne prawdziwe tajne stowarzyszenie nie jest wspomniane w ca³ym filmie jest wiele bezpo¶rednich odniesieñ do Wolnej Masonerii, Ró¿okrzy¿owców b±d¼ Illuminati. Sprytnie wmontowane w sceny i nigdy nie wyt³umaczone mo¿na je niemal uwa¿aæ za podpowiedzi dla ludzi z wnêtrza tych struktur. Przyjrzyjmy siê masoñskiemu t³u Doyle'a  i jak to wp³ynê³o na nastêpny poziom filmu.

Arthur Conan Doyle “Spirytualista i Wolny Mason"



Doyle urodzi³ siê w irlandzkiej katolickiej rodzinie w Edynburgu w Szkocji w 1859. W wieku 11 lat wys³ano go do szko³y Jezuitów Stonyhurst College w której jak mówi³ spêdzi³ “5 nieszczê¶liwych i samotnych lat”. Po otrzymaniu tytu³u Baka³arza Medycyny i Mistrza Chirurgii na Uniwersytecie Edynburskim Doyle rozwin±³ wielkie zainteresowanie spirytualizmem. W magazynie MQ (the official Journal of the United Grand Lodge of England) mason Yasha Beresiner t³umaczy zainteresowanie Doyle'a masoneri± i spirytualizmem:
Cytuj
    “Za³o¿y³ praktykê z kolega ze studiów Dr Buddem ale wkrótce odszedl oskar¿ony o niedope³nianie swoich obowi±zków i wyprowadzi³ siê ze swoj± nowo po¶lubion± ¿on± Louise Hawkins do Southsea niedaleko Portsmouth w Hampshire gdzie zosta³ specjalist± od oczu. To tam pomiêdzy 1885 i 1888 bra³ udzia³ w wielu seansach z obracaniem sto³u w domu gen. Draysona, nauczyciela w Greenwich Naval College który by³ jednym z jego pacjentów. Te sesje by³y eksperymentalne i Doyle zarówno procedury jak i rytua³ i nazywa³ je fars±. Kwestionowa³ równie¿ intelekt uczestników ale go to wci±gnê³o. W 1887, roku gdy zosta³ masonem do³±czy³ do Stowarzyszenia Badañ Fizycznych, to by³a jego pierwsza deklaracja tego w co wierzy w okultyzmie.

    To w tym stanie umys³u, zaciekawiony i pogr±¿ony w spirytyzmie 26th Stycznia 1887 Arthur Conan Doyle zosta³ wtajemniczony do Wolnej Masonerii Lo¿y Phoenix Nr. 257 w Southsea, Hampshire. Mia³ 27 lat.”
    -Yasha Beresiner, Arthur Conan Doyle Spiritualist and Freemason, MQ, July 2007

Symbole w filmie

Ta analiza nie skupi siê na historii tylko na symbolach w filmie. Uwaga na spoilery.

Sherlock Holmes jest pe³en symboli dzisiejszych tajnych stowarzyszeñ. W filmie s± subtelne i rzadko t³umaczone wiêc przeciêtny widz ich nie rozpozna. Jednak¿e "wyedukowany" widz to co innego. Chocia¿ niektóre z nich nie s± historycznie dok³adne i wystylizowano je na fikcyjnie wygl±daj±ce s± one na fali dzisiejszego zalewu okultyzmu w mediach. Przyjrzyjmy siê wiêc niektórym z nich.

Rytua³y Czarnej Magii:



Na pocz±tku Sherlock przerywa rytua³ Czarnej Magii. Zakapturzony Lord Blackwood recytuje inkantacje przed kobiet± le¿±c± na o³tarzu ofiarnym, okultyzm filmu jest widoczny od samego pocz±tku.

Porz±dek z Chaosu:


   
W pozornie trywialnej scenie nieco “odmieniony morfin±” Sherlock gra na skrzypcach muchom w tubie. T³umaczy swe odkrycie Watsonowi: gdy gra muchom atonalne grupy, zaczynaj± synchronizowaæ siê i lataæ w ko³ach. Tak u¿ywaj±c teorii muzycznej stworzy³ porz±dek z chaosu.

“Ordo ab Chao” To chyba najs³ynniejsza masoñska maksyma. Encyklopedia Mackeya dokumentuje jej u¿ywanie od 1935 jako oficjalnego  motta Staro¿ytnego Rzemios³a Masonerii. “Ordo ab Chao” obecnie oficjalne motto najwy¿szego i honorowego Stopnia Szkockiego Rytu.


Insygnia 33 Stopnia z “Ordo Ab Chao” na górze.

Niektórzy badacze twierdz±, ¿e elity u¿ywaj± tej metody dla w³asnych celów. Znamy t± metodê jako Problem - Reakcja - Rozwi±zanie. "Element oporu" mia³by wed³ug nich byæ stworzony przez NWO prowadzony przez okultystyczne elity po okresie ogólnego chaosu który stworzy³y. Czy w tym kontek¶cie insekty Sherlocka lataj±ce w ko³ach mog± przedstawiaæ masy zahipnotyzowane przez atonalne nuty NWO?

Cela Blackwooda.

Gdy Sherlock odwiedza Lorda Blackwooda w celi zauwa¿a dziwne ryty na ¶cianach. Jeden z nich siê wyró¿nia:



Ten symbol ukrzy¿owanej ró¿y jest uwa¿any za pierwszy symbol Zakonu Ró¿okrzy¿owców, hermetycznego bractwa istniej±cego od czasów ¦redniowiecza.


    “Oryginalnym symbolem Bractwa Ró¿okrzy¿owców by³a hieroglificzna ró¿a na krzy¿u. Krzy¿ czêsto by³ wzniesiony na trzech stopniach podestu.” – Manly P. Hall

Czy Lord Blackwood by³ Ró¿okrzy¿owcem?

Niektórzy badacze twierdz±, ¿e Ró¿okrzy¿owcy "przejêli" Woln± Masoneriê na pocz±tku XVIII wieku. Gra³ on wa¿n± lecz sekretna rolê w kszta³towaniu dzisiejszego ¶wiata.

Laboratorium.

Gdy Sherlock i Watson przegl±daj± laboratorium “Kar³ów” w poszukiwaniu wskazówek na ¶cianach s± wyryte interesuj±ce symbole.


Wszystkowidz±ce Oko w trójk±cie

Detektywi odkrywaj±, ¿e laboratorium zdaje siê mieszaæ zaawansowana naukê z okultyzmem.
Kolejny interesuj±cy symbol ze ¶ciany.


Kabalistyczne Drzewo ¯ycia (Sephiroth)

Ksiêga Zaklêæ Blackwooda.

Po wezwaniu przez "Zakon" Sherlockowi powiedziano, ¿e kluczem do powstrzymania Blackwooda jest jego Magiczna Ksiêga. Ksiêga Zaklêæ zawiera symbole które mo¿ecie znaæ.



Stworzenie w ¶rodku jest podobne do Baphometa.


Wizerunek Baphometa Eliphasa Leviego.

Na nastêpnej stronie Ksiêgi Zaklêæ Lorda Blackwooda:


Obraz jest mocno zainspirowany przez francuskiego okultystê Stanislasa de Guaita, mo¿na go znale¼æ w ksi±¿ce z 1897 La Clef de la Magie Noire (Klucz do Czarnej Magii):


De Gaita za³o¿y³ w 1888 Kabalistyczny Zakon Ró¿okrzy¿owców co jest spójne z wcze¶niejszymi odniesieniami do nich w filmie.

Zakon.

W filmie Zakon jest bractwem które mo¿na z ³atwo¶ci± porównaæ do rzeczywistej Wolnej Masonerii. W filmie powiedziano, ¿e ich "sekretny system sterowa³ ¶wiatem w kierunku wiêkszego dobra od stuleci ale mo¿na go równie¿ u¿yæ do bardziej nikczemnych celów... Mrocznych Sztuk lub magii praktycznej". Zakon ma wielu cz³onków w rz±dzie i policji.

Blackwood, praktyk Czarnej Magii przejmuje Zakon si³± twierdz±c, ¿e ma "wspania³y cel": by stworzyæ now± przysz³o¶æ, przysz³o¶æ rz±dzon± przez Bractwo. Pó¼niej w filmie Blackwood mówi “Nowy porz±dek… rozpoczyna siê teraz”, co jest odniesieniem do NWO które wprowadzaj± Illuminati obecnie.



Blackwood zajmuje miejsce na Tron Zakonu. Piramida w tle ma roz¶wietlony kamieñ szczytowy który jest uwa¿any za ostateczny “symbol Illuminatich”. Zobaczcie na Wielk± Pieczêæ USA:



Przejêcie Zakonu przez Blackwooda odnosi siê prawdopodobne do przejêcia Wolnej Masonerii przez Niemiecki Iluminizm i Ró¿okrzy¿owców w 18 stuleciu co drastycznie zmieni³o niektóre z jej doktryn i doprowadzi³o do jej ¶wiatowego rozwoju.

Uwaga spoiler: Wszystkie te magiczne, okultystyczne rzeczy okazuj± siê byæ sztuczk± któr± Sherlock t³umaczy logika i nauk±. Tak wiêc po tym jak widza wystawia siê na te symbole i Bractwo mówi siê mu, ¿e wszystkie te rzeczy s± fikcj± i to raczej niedorzeczn±. Jest to dosyæ zaskakuj±ce bior±c pod uwagê, ¿e re¿yser filmu Guy Richie by³ ¿onaty z adeptk± Kaba³y Madonn±. Co wiêcej okultyzm w filmie jest raczej mroczny, zagra¿aj±cy i graniczy z satanicznym co mo¿e zachêciæ widzów by wi±zali wszystko co okultystyczne ze z³em chocia¿ wcale tak nie jest. Idzie to rêka w rêkê z dezinformacj± prowadzon± przez Hollywood opisan± w tym artykule.

W raczej z³owieszczej fina³owej scenie Sherlock opisuje maszynê która mo¿e istnieæ w 2010 : “Wyobra¼ sobie urz±dzenie zdolne do kontrolowania kogokolwiek po prostu przez mówienie komend przy u¿yciu fal radiowych..., taka jest przysz³o¶æ."

komu¶ HAARP

T³umaczy³: Redimix davidicke.pl
5  "Tajne" stowarzyszenia i "teorie spiskowe" / "Tajne" stowarzyszenia / Imaginarium Parnassusa i Ofiarowanie Heatha Ledgera : Maj 10, 2010, 12:13:51

na podstawie: http://vigilantcitizen.com/?p=3486

WITAMY W IMAGINARIUM DOKTORA PARNASUSA !
“The Imaginarium of Doctor Parnassus” i Ofiarowanie Heatha Ledgera
Apr 5th, 2010 | By Vigilant | Category: Vigilant Reports




Ostatni film Heatha Ledgera osza³amia umys³. Od swej enigmatycznej historii owianej tajemnic± otaczaj±c± jego produkcjê. “The Imaginarium of Doctor Parnassus” zas³uguje na dog³êbne zbadanie. Interpretacja jego bogatej symboliki ujawnia widzowi bezczasowe prawdy ezoteryczne jak równie¿ zakodowane odniesienia do dzisiejszej okultystycznej kryptokracji. Ten artyku³ spojrzy na mistyczne znaczenie “The Imaginarium of Doctor Parnassus” i ofiarn± naturê ¶mierci Heatha Ledgera.


 
Wygl±da na to, ¿e ostatnie filmy aktorów którzy zmarli przedwcze¶nie s± czêsto pe³ne symboliki. Jednokrotne obejrzenie trailera  dla "The Imaginarium of Doctor Parnassus" by³o wystarczaj±ce by przekonaæ mnie co do g³êbokich ezoterycznych podtekstów tego filmu. Produkcje Terry'ego Gilliam’sa czêsto maj± do czynienia z okultystycznymi motywami ale ten zdaje siê byæ niezwykle bogaty. Dlatego wygl±da³em ku recenzjom filmu i potencjalnym dyskusjom które móg³ wznieciæ. Jednak¿e nie znalaz³em niczego oprócz superlatyw i krytyk mówi±cych o "fantastycznej przygodzie" lub czym¶ w tym rodzaju. Tak wiêc obejrza³em film by oceniæ czy ¼le zinterpretowa³em trailer i po pierwszej pó³torej minucie moje w±tpliwo¶ci wyparowa³y. Film rozpoczyna siê z cz³owiekiem (Antonem) przebranym za Merkurego (“Hermesa” Greków i “Thotha” Egipcjan przedstawiaj±cego Dra. Parnassusa który przebrany za mnicha trzyma kwiat lotosu, symbol Wschodniego mistycyzmu. To do¶æ ezoteryczne. Najpierw przyjrzymy siê ukrytemu znaczeniu filmu i pod±¿ymy za filmami odnosz±cymi siê do ¶mierci Heatha Ledgera.

Ezoteryczne znaczenie historii.

G³ówne za³o¿enie "The Imaginarium of Doctor Parnassus" skrywa znaczenie dla tych którzy w s³owach Antona graj±cego Merkurego maj± "oczy do ogl±dania i uszy do s³uchania". Poni¿ej szybkie podsumowanie tego filmu.

Cytuj
    “The Imaginarium of Doctor Parnassus" jest fantastyczn± bajk± z mora³em umiejscowiona we wspó³czesnych realiach. Opowiada ona historiê Dra. Parnassusa i jego nadzwyczajnego ‘Imaginarium’, obwo¼nego show gdzie cz³onkowie publiczno¶ci otrzymuj± nieodpart± okazjê by wybraæ pomiêdzy ¶wiat³em i rado¶ci± lub ciemno¶ci± i groz±. Pob³ogos³awiony nadzwyczajnym darem prowadzenia wyobra¿eñ innych ludzi Dr. Parnassus jest przeklêty mrocznym sekretem. Dawno temu za³o¿y³ siê z diab³em Mr. Nickiem dziêki czemu wygra³ nie¶miertelno¶æ. Wiele wieków pó¼niej gdy spotka³ swoj± jedyn± prawdziw± mi³o¶æ Dr. Parnassus uczyni³ kolejny zak³ad z diab³em wymieniaj±c swoj± nie¶miertelno¶æ za m³odo¶æ pod warunkiem, ¿e gdy pierworodne dziecko osi±gnie 16 urodziny on lub ona stanie siê w³asno¶ci± Mr. Nicka.
    Valentina zbli¿a siê obecnie do tego 'milowego wieku' i Dr. Parnassus jest zdesperowany by uchroniæ j± przed nadci±gaj±cym przeznaczeniem. Mr. Nick zjawia siê by odebraæ swoje ale, jak zawsze sk³onny do zak³adów renegocjuje stawkê. Teraz Valentinê zwyciê¿y ten kto pierwszy uwiedzie piêæ dusz. Wci±gaj±c w to w czasie swojej podró¿y seriê dzikich, komicznych i barwnych postaci Dr. Parnassus obiecuje rêkê swojej córki temu który pomo¿e mu wygraæ. W tym porywaj±cym, wybuchowym i cudownie wyobra¿onym wy¶cigu z czasem Dr. Parnassus musi walczyæ by ocaliæ swoj± córkê w nieskoñczonym krajobrazie surrealistycznych przeszkód i raz na zawsze naprawiæ b³êdy swej przesz³o¶ci.” - IMDB


Historia obraca siê wokó³ klasycznego faustowskiego motywu w którym Dr. Parnassus czyni w ci±gu swego ¿ycia ró¿norodne zak³ady z Diab³em (granym przez Toma Waitsa). Patrz±c g³êbiej w symbolikê historii, Dr. Parnassus i jego wêdrowne show s± metafor± nauk ezoterycznych g³oszonych przez wieki poprzez szko³y tajemnic. Jest on ludzka manifestacj± "¶cie¿ki ku o¶wieceniu" buddyjskiego "wewnêtrznego Chrystusa" Gnostyków. Zapraszaj±c ludzi do magicznego lustra przenosi ich na plan duchowy gdzie mog± wybraæ pomiêdzy duchowym wype³nieniem i o¶wieceniem (reprezentowanym w zale¿no¶ci od osoby przez piramidê lub drabinê) lub ignorancj± i materializmem (reprezentowanym przez pub lub obskurny motel). Dr. Parnassus mówi “¿e, g³osi opowie¶æ by podtrzymaæ wszech¶wiat,” co jest poetyckim sposobem na powiedzenie, ¿e jest narzêdziem dla sekretnych nauk prowadz±cych do iluminacji. Udostêpnia ¶cie¿kê która pozwala na wspólnotê pomiêdzy ludzko¶ci± i bosko¶ci±. Ca³a symbolika otaczaj±ca teatr Parnassusa jest inspirowana przez ezoteryczne nauki staro¿ytnych Egipcjan, Greków, Buddystów i innych szkó³ ezoterycznych. Scena zawiera wiele interesuj±cych okultystycznych symboli.
 

Od Janusa, rzymskiego boga o dwóch twarzach do masoñskich bli¼niaczych filarów i Wszystkowidz±cego Oka scena Dra. Parnassusa ujawnia duchowa naturê jego teatru.

Imiê Parnassusa równie¿ odnosi siê do okultystycznej inicjacji. Jego imiê wywodzi siê od Góry Parnasu, ¶wiêtej góry Dionizosa greckiego boga rytów religii misteriów (znanego równie¿ jako rzymski Bachus). Góra Parnasu zawiera³a równie¿ s³ynn± Wyroczniê Delfick±, mistyczne miejsce gdzie ludzie mogli uzyskaæ duchowe objawienia
 
Paktuj±c z Diab³em.


 
Jak wspomnia³em wcze¶niej historia nie¶miertelnego Dra. Parnassusa jest analogiczna z ewolucj± Misteriów w historii. Ta historia nie zawsze by³a idealna i wiele wp³ywów zmieni³o jej kurs. W filmie mamy ci±g³± wymianê pomiêdzy Drem. Parnassusem i Diab³em i ostatecznie staje siê jasne, ze potrzebuj± siebie nawzajem by istnieæ i pozostaæ znacz±cymi. Poprzez ich przepychanki odnawiaj± staro¿ytne zasady dualizmu, nieustanne zmagania przeciwnych dobra i z³a, ¶wiat³a i ciemno¶ci. Ta koncepcja jest wizualnie przedstawiana przez masoñski czarno bia³y wzór szachownicy. Podczas t³umaczeni swojej córce jego interesów z Diab³em Dr. Parnassus t³umaczy w zakodowanych okre¶leniach  naturê swojej esencji. Mo¿e on zostaæ znaleziony w duszy buddyjskiego mnicha, w Jezusie Chrystusie a nawet w Wolnej Masonerii. Opisuje swój pierwszy zak³ad z Diab³em jako zawody by zobaczyæ kto pierwszy mo¿e przyci±gn±æ 12 uczniów. Dr. Parnassus pokazuje swojej córce ksiêgê zawieraj±c± symboliczne obrazy.
 


    Diabe³ jest tam ukazany w otoczeniu duchownych. Parnassus mówi, ¿e u¿ywa on “przymusów niebezpieczeñstwa, strachu i bajkowego b³ogos³awieñstwa ignorancji” by przyci±gn±æ uczniów.


Parnassus naucza “potêgi wyobra¼ni by transformowaæ i o¶wieciæ nasze ¿ycia”. Jest tutaj wyobra¿ony jako Jezus Chrystus z otwartym trzecim okiem unosz±cy siê pod Okiem Wielkiego Architekta. Zauwa¿cie, ¿e symbol po lewej jest bardzo podobny do masoñskiej kielni i cyrkla.

Parnassus wygra³ pierwszy zak³ad lecz zosta³ oszukany: Diabe³ pozwoli³ mu wygraæ. Diabe³ wiedzia³, ¿e z czasem "nikt nie bêdzie chcia³ s³uchaæ historii Parnassusa. Innymi s³owy Diabe³ wiedzia³, ¿e ¶wiat powróci do ignorancji odnajduj±c siê ostatecznie w stanie duchowym w którym my dzisiaj jeste¶my. Show Parnassusa (metafora dla ¶cie¿ki ku iluminacji) jest teraz dziwn± nowink±, przydro¿n± ciekawostk± która jest ignorowana przez codziennych przechodniów którzy s± zbyt zajêci by zawracaæ sobie g³owê jej naukami.
I wtedy nadchodzi Tony.

Tony (K³amca) Liar.


 
Znaleziony przez wêdrown± trupê Parnassusa, Tony Liar (imiê oparte na premierze Brytanii Tonym Blairze) który móg³ lub nie zostaæ wys³any przez Diab³a. Pomimo jego tajemniczej przesz³o¶ci Tony w³±cza siê do show i szybko u¿ywa swojego czaru jednak w nieszczery sposób by przyci±gn±æ ludzi do show. Skupia sie jednak na generowaniu wiêkszej ilo¶ci pieniêdzy i nie jest zainteresowany ich duchowym zbawieniem. W koñcu przekonuje Parnassusa by zmieni³ styl przedstawienia by je bardziej uwspó³cze¶niæ i by zmieniæ publiczno¶æ, by uczyniæ j±... bogatsz±.



By to zilustrowaæ, Tony pokazuje Parnassusowi zdjêcie dziewczyny w magazynie robi±cej przed oczami znak "OK", interesuj±ce…
 


Tony powiedzia³ Parnassusowi by nie ukrywaæ jego "kontroli umys³u", by byæ jawnym i osi±gn±æ w³a¶ciw± publiczno¶æ. Oto rezultat:
 


Trójwymiarowa masoñska szachownica prowadzi do "Magicznego lustra", bramy do planu duchowego. Czy masoneria "przepakowa³a" staro¿ytne Misteria tak by by³y atrakcyjniejsze dla klas wy¿szych?
Nowa scena jest ustawiona w eleganckim centrum handlowym.
Zmianie ulega te¿ filozofia: zamiast pro¶by o donacje jest pud³o wype³nione pieniêdzmi mówi±ce "Proszê Bierzcie Hojnie". Czysto marketingowa rozrywka i ci którzy do¶wiadczyli "drugiej strony lustra" wracaj± ca³kowicie spe³nieni zostawiaj±c za sob± pieni±dze, futra i bi¿uterie.

Tony sam w koñcu do¶wiadcza rado¶ci planu duchowego i wspina siê po drabinie o¶wiecenia.


Tony'ego gra tutaj Jude Law, jeden z trzech aktorów którzy zast±pili Heatha Ledgera po jego przedwczesnej ¶mierci.

Jego wspinaczkê zastêpuje jednak jego k³opotliwa przesz³o¶æ (rosyjska mafia) która go dogania i drabina pêka. Duchowego o¶wiecenia nie mo¿e osi±gn±æ ka¿dy. Posmakowa³ jednak¿e uczucia "bycia jak Bóg" .

Ofiara Heatha Ledgera.

Podczas gdy „The Imaginarium of Doctor Parnassus” oznajmia inspiruj±ca duchowo teoriê, istnieje raczej ponura strona tego filmu która siê odnosi do ¶mierci Heatha Ledgera. Koncepcja dualizmu jest obecna w samym filmie gdzie opowie¶ci o iluminacji s± wymieszane z odniesieniami do czarnej magii i ofiarnej ¶mierci. Dobro i z³o znów siê zmaga. Liczne odniesienia do ¶mierci w filmie mo¿na zinterpretowaæ jako ho³d dla Heatha Ledgera ale jak o¶wiadczy³ Terry Gilliam nic ze scenariusza nie zosta³o przepisane po tej tragedii. Tutaj fragment wywiadu z re¿yserem dla Last Broadcast:
 
Cytuj
- "Film jest teraz strasznie znacz±cy z powodu ¶mierci Heatha.

- Tak, jest…
 
- I s± w tym filmie odniesienia do ¶mierci które zdaj± siê byæ strasznie znacz±ce w obliczu tego co sie wydarzy³o. Czy zauwa¿yli¶cie co¶ z tego po jego ¶mierci?

Odniesienia do ¶mierci by³y we wszystkich oryginalnych scenariuszach czego ludzie nie rozumiej±. Wszyscy my¶l±, ¿e napisa³ to rzeczy po smierci Heatha i n ie, nie zmienili¶my ani s³owa. I dla mnie to jest w nim takie straszne i upiorne - dlaczego by³ taki przewiduj±cy? Wszystko zdaje siê byæ o ¶mierci, jest jej tak wiele."

Nie tylko jest tam wiele odniesieñ do ¶mierci, jest tam wiele odniesieñ do ofiarnej ¶mierci. Znaj±c dziwne okoliczno¶ci w których Ledger straci³ swoje ¿ycie czy jego ¶mieræ mog³a byæ wynikiem rytualnej ofiary. Czy s± w tym filmie kody odnosz±ce siê do tego? Mo¿e brzmieæ to nieprawdopodobnie dla przeciêtnej osoby ale dla wtajemniczonego, praktykuj±cego okultysty przemys³u rozrywkowego jest to zdecydowana mo¿liwo¶æ. Przedstawione tu obserwacje mog± byæ zbiegiem okoliczno¶ci lub mog³y tam zostaæ umieszczone celowo. Jedno jest pewne: one tam s±. Pierwsza osob± która zdaje siê byæ tym wstrz±¶niêta jest sam re¿yser który najwyra¼niej by³ przyjacielem Ledgera. W swoim wywiadzie dla Sun Media Gilliam o¶wiadcza:

   
“S± si³y które pracowa³y przy tym filmie, nie wci±gajcie mnie w mistyczny nastrój... ale sam film by³ zrobiony i wspó³ re¿yserowany przez Heatha Ledgera! ”

Dlaczego twierdzisz, ¿e inne si³y pracowa³y przy stworzeniu tego filmu?

Wisielec.



Tu¿ przed tym jak wêdrowna trupa wyci±ga Tony'ego wisz±cego pod mostem Dr Parnassus wyci±ga kartê Tarota z Wisielcem. Przewiduje ona to co ma siê wydarzyæ ,ale okultystyczne znaczenie tej karty jest nawet bardziej znacz±ce:

Cytuj
“Ezoterycznie wisielec jest ludzkim duchem zwieszonym z  nieba za pojedyncz± nitkê. M±dro¶æ, nie ¶mieræ jest nagrod± za tê dobrowolna ofiarê podczas której ludzka dusza zawieszona ponad ¶wiatem iluzji i medytuj±ca nad jego nierzeczywisto¶ci± jest nagradzana poprzez osi±gniêcie samorealizacji.”
 - Manly P. Hall, Sekretne Nauki Wieków

Wisielec rzeczywi¶cie odnosi siê do mitu lataj±cego boga który pope³nia ostateczna ofiarê w celu uzyskania nie¶miertelno¶ci.

 
Cytuj
   “S± tam obecne rytualne podobieñstwa koncepcji lub wierzeñ. W staro¿ytnej tradycji wierzono, ¿e poprzez po³±czenie cia³a i krwi Zg³adzonego Boga ludzie staja siê jednym ze swoim bóstwem. W "Ostatniej Wieczerzy" Jezus deklaruje, ¿e chleb i wino by³y jego cia³em i krwi± które oddaje dla zbawienia ludzi. Jak wierzono krew zawiera³a si³ê ¿yciow±. ¦mieræ króla uwalnia³a wewnêtrznego ducha. Poprzez dystrybucjê jego cia³a i krwi niebo i ziemia by³y zjednoczone a jego energia witalna odnawia³a królestwo.
    Przejawy Zg³adzonego Boga przybiera³y w ci±gu wieków ró¿norodne aspekty. Jego wizerunki mo¿na zobaczyæ w Zielonym Jacku, Zakapturzonym Cz³owieku, Wisielcu Tarota, Panie Wegetacji, ¯niw i wolnych nieska¿onych aspektów lasu ."

I wtedy Anton i Valentina znajduj± Tony'ego wisz±cego pod mostem Blackfriars Bridge.


Poprzednim filmem Ledgera by³ Mroczny Rycerz w którym gra³ Jokera - G³upca Tarota, czy G³upiec ewoluowa³ w Wisielca?

Ta scena jest zainspirowana autentycznym powieszeniem tam w 1982-im Roberto Calvi (okre¶lanego mianem “Bo¿ego bankiera” z powodu swoich relacji z Watykanem. Powieszenie mia³o miejsce dok³adnie pod tym samym mostem. Chocia¿ nigdy tego nie potwierdzono istniej± silne teorie, ¿e ¶mieræ Roberto Calvi by³a symbolicznym i rytualnym morderstwem przeprowadzonym przez czarn± masoñsk± lo¿ê zwan± Propaganda Due, inaczej P2.

Nazwa mostu jest bardzo znacz±ca:

Cytuj
  “¦ledztwo pana Calviego wskazuje, ¿e jego ojciec zosta³ uduszony zanim jego cia³o wci±gniêto i zawieszono pod mostem Blackfriars Bridge, prawdopodobnie przez ludzi w ma³ej ³odzi. Wybór mostu równie¿ mo¿e byæ znacz±cy: cz³onkowie P2 odnosz± siê do siebie jako do Czarnych Braci “frati neri” – black friars.”


Czo³o Tony'ego nosi dziwne okultystyczne znaki, jakby do dalszego zaznaczenia u widzów rytualnego znaczenia morderstwa.
 
Phi jest greck± liter± przedstawiaj±c± Z³oty Podzia³, proporcje matematyczn± która jest ekstremalnie wa¿na dla Wolnej Masonerii.

[size=110]Dlaczego re¿yserzy z³o¿yli ho³d temu rytualnemu morderstwu?[/size]

Umrzeæ m³odo.

W wyrazistej scenie gdzie Tony (grany przez Johnny'ego Deppa) prowadzi bogat± kobietê poprzez jej ¶wiat fantazji, pojawiaj± siê trzy ³odzie wioz±ce zdjêcia Rudolpha Valentino, Jamesa Dean i Ksiê¿nej Diany, trzech postaci publicznych które zmar³y przedwcze¶nie.


 
Tony przekonuje bogat± kobietê by pod±¿y³a swoj± ¶cie¿k± i wziê³a gondole nosz±c± g³owê Anubisa, boga ¦mierci. Kobieta widzi zdjêcia i mówi:

“Wszyscy ci ludzie … nie ¿yj±.”

Tony odpowiada:

“Tak … niemniej jednak nie¶miertelni. Nie zestarzej± siê ani nie utyj±. Nie stan± siê chorzy lub u³omni. S± poza strachem poniewa¿ oni s± … na zawsze m³odzi. S± bogami … i ty mo¿esz do nich do³±czyæ.”

Wtedy dodaje:

“Twoja ofiara musi byæ czysta.”

Wszystko to mówi Johnny Depp, aktor który zast±pi³ Heatha Ledgera po jego przedwczesnej ¶mierci. Mogê powiedzieæ przynajmniej tyle: dziwny zbieg okoliczno¶ci. Ezoteryczne znaczenie tej sceny sugeruje umieranie starego siebie w celu dania narodzin nowemu duchowemu ja. Jednak¿e duchowo ta metamorfoza jest otrzymywana poprzez samo po¶wiêcenie i pracê osobist± a nie poprzez umieranie m³odo. Wszystkie postaci publiczne na ³odziach zmar³y w “tajemniczych” okoliczno¶ciach. Jakie s± tutaj zwi±zki?

W zesz³ym roku napisa³em artyku³, "¦mieræ i Memoria³ Ksiê¿nej Diany: Okultystyczne Znaczenie" w którym badam mo¿liw± ofiarna naturê jej ¶mierci i symbolikê "bogini" otaczaj±ca jej memoria³.

Czy to samo przydarzy³o siê Ledgerowi?

Okulty¶ci wierz±, ze okultystyczny rytua³ ze swej definicji musi mieæ widowniê. Im wiêksza liczba ¶wiadków tym lepiej jako, ¿e daje ona tym którzy wykonuj± rytua³ wiêcej mocy i potencji. Czy ¶mieræ Ledgera by³a megarytua³em?







W podsumowaniu:

Wiele filmów w karierze Heatha Ledgera obraca siê wokó³ okultystycznych motywów, czy to Zakon, Bracia Grimm lub The Imaginarium of Dr Parnassus. Pomimo pozytywnej lekcji moralnej tego ostatniego filmu wygl±da to niemal tak jakby zosta³ napisany z wcze¶niejsz± wiedz± o jego ¶mierci. Jest zdecydowana aura otaczaj±ca tego aktora i tajemnicze okoliczno¶ci otaczaj±ce jego ¶mierci tylko pog³êbiaj± to uczucie. Terry Gilliam powiedzia³ o ¶mierci Heatha:

“Wszyscy mówi±, ¿e zmar³ m³odo ale my¶lê, ¿e mia³ oko³o 150 lat kiedy zmar³. To nie ¿art. Tam by³a m±dro¶æ. Nie wiedzia³em sk±d to siê wziê³o - nikt z nas nie wiedzia³ - ale wszyscy którzy byli blisko niego mówi± to samo.”

Ludzie bliscy Ledgerowi zaobserwowali w nim dziwn± transformacjê podczas krêcenia Batman: The Dark Knight. Wkrótce przed  ¶mierci± pozowa³ dla tego dzie³a sztuki namalowanego przez jego przyjaciela Vincenta Fantauzzo.


 
Artysta przedstawi³ Heatha otoczonego przez dwa „duchy umys³u” szepcz±ce do jego uszu. Vincent twierdzi, ¿e szepcz±ce duchy reprezentuj± wewnêtrzne my¶li Heatha. Co siê dzieje w jego g³owie? Czy by³ on ofiar± kontroli umys³u czy opêtania? Czy zosta³ z³o¿ony w ofierze przez okultystyczne bractwo? W tej chwili nie mo¿na daæ ¿adnej pozytywnej odpowiedzi. Wszystko co mogê na teraz powiedzieæ to to, ¿e ostatnia kwestia Heath Ledgera w tym filmie i ostatnia jako aktora to: Nie strzelajcie do pos³añca.

T³umaczy³: Redimix davidicke.pl
6  Nassim Haramein, 2012 i... zagadka "obcych" / Staro¿ytne cywilizacje i zagadka "obcych" / Richarda C. Hoagland - Pierwowzór C3PO : Kwiecieñ 27, 2010, 12:28:53


Pe³ne t³umaczenie: http://www.enterprisemission.com/datashead.htm

Uwaga: nastêpuj±cy fragment pochodzi z wychodz±cej w³a¶nie ksi±¿ki “Dark Mission – Ksiêga Pierwsza: Tajna historia Narodowej Agencji Aeronautyki i Administracji Kosmosu” Richarda C. Hoagland i Michaela Bary. Ksi±¿ka zostanie opublikowana przez Feral House Books http://www.feralhouse.com

G³owa Daty

“Panie Data, pañska g³owa nie jest artefaktem.”
 -- Dowódca Riker w odcinku Star Trek: Nastêpne Pokolenie “Strza³a czasu.”


Wzd³u¿ drogi do krateru Shorty, obrze¿onego czarnym halo krateru na obrze¿ach materia³u lekkiego p³aszcza pochodz±cego z lawiny Po³udniowego Masywu Schmitt i Cernan zatrzymali siê by pobraæ próbki wzd³u¿ krawêdzi ma³ego krateru. Przystanek który mia³ trwaæ 20 minut zosta³ poczyniony by pobraæ podwójn± próbkê rdzenia, zrobiæ odczyty grawitometra i by zrobiæ parê 500 milimetrowych ujêæ ogólnego obszaru. Ten posterunek okaza³ siê byæ katastrof± gdzie astronauci mieli wiele problemów ze sprzêtem i Schmitt dokona³ spektakularnych rozsypów próbuj±c odzyskaæ niektóre z toreb z próbkami. Za³oga nazwa³a pó¼niej swój posterunek “Kraterem Baletu” dla uhonorowania upadku Schmitta i astronauta usi³owa³ pó¼niej wykonaæ kilka baletowych ruchów w swoim kombinezonie po tym jak za¿artowano, ¿e Fundacja Baletowa w Houston wezwa³a go na przes³uchanie w sprawie jego us³ug.

Ukoñczenie swoich zadañ w Kraterze Baletu zajê³o astronautom blisko 37 minut i stamt±d udali siê prosto do Krateru który by³ g³ównym przystankiem dla pojazdu EVA wraz z Nansenem. Przed przybyciem w obszar Shorty'ego astronauci zatroszczyli siê o porz±dki w sprzêcie i wtedy po raz pierwszy spojrzeli do tego krateru.


145:22:22 Schmitt: Shorty jest kraterem w rozmiarze który znasz (oko³o 100 metrów ¶rednicy.) Co oczywiste jest on ciemno obrze¿ony chocia¿ fragmenty ska³ dla wiêkszo¶ci pokrywy zdaj± siê nie ró¿niæ od reszty p³aszcza. Ale wewn±trz...Whoo, whoo, whoo!

145:22:38 Cernan: Cz³owieku, zrobisz zdjêcie teraz.

145:22:40 Schmitt: O tak.

145:22:41 Parker: Nie mo¿emy siê doczekaæ.

Opis Schmitta zdawa³ siê dowodziæ, ¿e podczas gdy Shorty z zewn±trz by³ relatywnie niespektakularny obszar wewn±trz krateru by³ co najmniej bardzo interesuj±cy. Na nieszczê¶cie kiedy kamera ruszy³a, by³ on skierowany na ³azika i odleg³y Po³udniowy Masyw. Zosta³a ona na tamtej pozycji kiedy Schmitt odsun±³ siê by zrobiæ panoramê krateru. W ci±gu kilku minut podczas tej sekwencji Cernan dziwnie o¶wiadcza “O-kaay! O-kaay.” W tym momencie Schmitt zaczyna omawiaæ co¶ dziwnego co zauwa¿y³ przez swój wizjer. Podnosz±c swój filtr nagle staje siê zaabsorbowany tym co widzi.

145:26:25 Schmitt: Poczekaj minutê...

145:26:26 Cernan: Co?

145:26:27 Schmitt: Gdzie s± refleksy? Ju¿ raz da³em siê nabraæ. Tu jest pomarañczowa gleba!!

145:26:32 Cernan: Wiêc nie ruszaj jej dopóki jej nie zobaczysz.

145:26:35 Schmitt: (Bardzo podekscytowany) Jest wszêdzie!! Pomarañczowa!!!

145:26:38 Cernan: Nie ruszaj siê dopóki tego nie zobaczê.

145:26:40 Schmitt: Poruszy³em ja moj± stop±.

145:26:42 Cernan: (Równie¿ podekscytowany) Hej, tak jest!!! Mogê to st±d zobaczyæ!

145:26:44 Schmitt: Jest pomarañczowa!

145:26:46 Cernan: Czekaj minutkê, niech odsunê mój wizjer. Wci±¿ jest pomarañczowa !

145:26:49 Schmitt: Z pewno¶ci±! Szaleñstwo!

145:26:53 Cernan: Pomarañczowa!

145:26:54 Schmitt: Muszê wykopaæ rów, Houston.

Nastêpnie astronauci zaczêli pobieraæ próbki pomarañczowej gleby która jak pó¼niej odkryto jest wysoce oksydowana, by³o to odkrycie które mia³o powa¿ne implikacje dla pó¼niejszej kolonizacji Ksiê¿yca. Ekstrahowanie tlenu z powierzchni Ksiê¿yca uczyni³oby pomys³ sta³ej bazy ksiê¿ycowej bardziej osi±galnym. Po obserwacjach i pobraniu próbek rdzenia Schmitt przesun±³ siê na bok by zrobiæ kilka ujêæ wnêtrza krateru. Na tych zdjêciach mo¿emy zobaczyæ dziwne obiekty które nie przypominaj± spêkanych skal wulkanicznych których mo¿na by oczekiwaæ w tym miejscu.



Zamiast tego wygl±da³y one jak kawa³ki popsutej maszynerii. Na krótko przed opuszczeniem tego miejsca dla nastêpnego posterunku Schmitt zatrzymuje siê i wykonuje kilka panoram w wysokiej rozdzielczo¶ci wewn±trz krateru Shorty i obszaru wokó³ niego. Zaintrygowani innymi obrazami szcz±tków wygl±daj±cych na mechaniczne i pomarañczow± gleb± w tym obszarze zdobyli¶my wczesn± generacjê negatywów tych panoram i poddali¶my je przetwarzaniu i wzmacnianiu kolorów.

Robi±c tak sta³o siê jasne, ¿e niektóre ze szcz±tków w kraterze Shorty by³y delikatnie mówi±c co najmniej niezwyk³e. Wzmocnienie kolorów pokaza³o, ¿e wiele ze tych ska³ mia³o wysoce niezwyk³e w³asno¶ci widma, odbija³y ¶wiat³o bardziej jak kryszta³y lub wysoce wypolerowane metaliczne pud³a ni¿ sugerowa³aby to zwyk³a "skala ogrodowa".


Dwa najwyra¼niej otoczone metalem lub wykute obiekty z krawêdzi Krateru Shorty.


Kolejne strzaskane mechaniczne elementy z wnêtrza Krateru Shorty( NASA Kadr AS17-132-21000)

Gdy skanowali¶my centrum Shorty'ego zauwa¿yli¶my bardzo du¿y i dziwnie wygl±daj±cy artefakt który mocno przypomina³ mechanizm pompuj±cy lub obudowê silnika. Przezwany "indykiem" z powodu swojego dziwnego podobieñstwa do tego ziemskiego stworzenia obiekt ten zdaje siê posiadaæ seriê rur i mechanicznych elementów wychodz±cych z geometrycznej, metalicznej obudowy. Jest tam nawet co¶ co wygl±da na przyspawane ³±czniki lub punkty mocowania na obiekcie.



To przy bli¿szym badaniu tego szczególnego obiektu Hoagland po raz pierwszy zauwa¿y³ nawet jeszcze bardziej dziwaczne odkrycie le¿±ce na zboczu krateru za "indykiem". Jego oczy jak zawsze b³±dzi³y po tym co nie nale¿a³o do tego zdjêcia. Nawet kiedy je bada³ nie móg³ siê zdobyæ na przyznanie przed samym sob± na co to wygl±da³o.


Humanoidalna g³owa. W kraterze. Na Ksiê¿ycu.


Wzmocniona kolorystycznie wersja “g³owy Daty” w kraterze Shorty'ego.
Czerwony pasek nie jest artefaktem procesu przetwarzania obrazu.


Po opanowaniu swojego pierwszego szoku g³adko za³o¿y³, ¿e nie mo¿e to byæ ludzka czaszka. W koñcu le¿a³a ona w polu szcz±tków z krateru uderzeniowego w którym wymiesza³y siê wszelkiego rodzaju odpadki i materia³y spod warstwy regolitu w pod³o¿u doliny. co¶ tak kruchego jak skamienia³a ko¶æ nie mog³aby przetrwaæ takiego uderzenia. Dalsza ekspozycja na silne promieniowanie s³oneczne i kosmiczne ju¿ dawno zredukowa³oby do tej pory materia³ organiczny do postaci proszku. Nie, ten obiekt musia³ siê odnosiæ do wszystkiego innego co widzia³ na kadrze co nieomylnie by³o pochodzenia mechanicznego.

A wiêc g³owa robota?

Gdy jego umys³ zmaga³ siê nawet z t± niewiarygodn± mo¿liwo¶ci± wci±¿ wraca³ do poprzednich o¶wiadczeñ Schmitta i Cernana o tym co widzieli w ca³ym tym obszarze EVA. Jak uj±³ to Cernan nawet gdy widzia³ to na w³asne oczy wci±¿ nie móg³ siê zmusiæ by w to uwierzyæ. I okre¶li³ ca³± tê dolinê "tajemniczo wygl±daj±cym miejscem". On i Schmitt wpatruj±c siê w otch³añ w Nansen widzieli podobne kawa³ki wygl±daj±cych na mechaniczne szcz±tków, czy od³o¿yli zdjêcia na potem na pó¼niejsz± przerwê? Czy Shorty by³ po prostu kolejnym przyk³adem tego rodzaju "niewiarygodnych" rzeczy które widzieli ca³± drogê w tym drugim obszarze badawczym EVA?


Kolorowa kompozycja z czterech kadrów “g³owy Daty”.

Wzmocnienie kolorów pokazuje, ¿e “g³owa” posiada wyra¼ny czerwony pasek wokó³ obszaru gdzie powinna znajdowaæ siê górna warga, cecha która wyra¼nie zdaje siê byæ namalowana lub anodyzowana na tym obiekcie. Kompozycje z innych kadrów pokazuj±, ¿e g³owa ma dwa oczodo³y, czo³o, ³uki brwiowe, nos wraz z nozdrzami, bli¼niacze ko¶ci policzkowe i górn± po³owê szczêki. "Dolna szczêka" wydaje siê byæ zaginiona. Jednak wci±¿ jest to zdumiewaj±ce znalezisko fotograficzne. I podobieñstwo do innej, nawet bardziej znanej postaci nie umknê³o uwadze autorów...


 
Tym co by³o najbardziej uderzaj±ce w porównaniu do C3-PO – i mówi³o najwiêcej – by³y oczy. Tak jak u C3-PO g³owa naszego robota mia³a zamierzone, stereoskopowe, okr±g³e oczy.

Soczewki obiektywów. Zupe³nie jak u C3-PO.

Patrz±c w kontek¶cie panoramy w której zosta³a sfotografowana Hoagland by³ w stanie potwierdziæ, ¿e g³owa by³a w przybli¿eniu tej samej wielko¶ci co ludzka co miêdzy innymi oznacza, ¿e mogli j± przywie¼æ z powrotem ze sob±.

Transkrypcje z rozpoznania Shorty EVA wskazuj±, ¿e astronauci z ca³± pewno¶ci± ¶pieszyli siê na to stanowisko z powodu czasu który zmarnowali w Kraterze Baletu. Jest te¿ mo¿liwe, ¿e Schmitt i Cernan nigdy nie widzieli kwestionowanego obiektu lub zdecydowali, ¿e próba jego odzyskania bêdzie zbyt ryzykowna. Jednak¿e z ca³± pewno¶ci± mieli wystarczaj±co du¿o czasu poza kamer± by zej¶æ do krateru i odzyskaæ j± je¶liby tylko chcieli.
Patrz±c na te obrazy autorom przypomnia³ siê jeden odcinków Star Trek: Nastêpne Pokolenie pt. "Strza³a Czasu". W tym odcinku statek Enterprise zostaje wezwany na Ziemiê 24 stulecia na wykopaliska archeologiczne pod San Francisco. Podczas tych wykopalisk kapitan Picard Dowódca Data – androidowi - ukazuj± siê zadziwiaj±ce artefakty. Pan Data demontuje robotyczn± g³owê.




W rozwoju tej historii g³owa Daty i  informacje zawarte w jej "pozytronowym mózgu" s± kluczowe dla odkrycia tajemniczej przesz³o¶ci Ziemi. Pod³±czaj±c siê do pamiêci tego staro¿ytnego i uszkodzonego artefaktu za³oga Enterprise jest w stanie powstrzymaæ ludzk± historiê przed powtórzeniem siê i zagro¿eniem jej egzystencji.

Czy by³ to byæ mo¿e najwiêkszy sekret Apollo 17? Czy by³ to powód dla dziwnego zachowania Cernana na ceremonii NASA? Czy przez dziesiêciolecia czeka³ na pró¿no by NASA ujawni³o zawarto¶æ "g³owy Daty?” Czy by³ rozgniewany o to, ¿e poproszono go by uczestniczy³ w kolejnym oszustwie na amerykañskiej opinii publicznej po tym jak ju¿ raz uczestniczy³ w misji 17 tylko po to czekaæ 31 lat na szansê powrotu i byæ mo¿e naprostowaæ zapisy?

Ostatecznie nie ma to znaczenia czy jest to prawdziwa “g³owa Daty,” czy jakiego¶ rodzaju inny mechaniczny artefakt który Cernan i Schmitt sprowadzili z doliny Taurus-Littrow. Jak widzieli¶my to na poprzednich stronach by³o mnóstwo dowodów na to, ¿e znacz±ce obszary w pobli¿u l±downika by³y sztuczne ale te¿ zruinowane. Nawet ruiny pozostawi± jakie¶ wskazówki co do majestatu z jakim niegdy¶ sta³y. Nic nie pozostaje pogrzebane na zawsze.

Nic, byæ mo¿e nawet wiedza, ¿e, ci którzy nam pos³u¿± byli niegdy¶ naszymi panami….




T³umaczy³: £ukasz redimix@aol.pl  davidicke.pl
7  "Tajne" stowarzyszenia i "teorie spiskowe" / "Teorie spiskowe" / Jane Burgermeister o rozbiciu polskiego samolotu prezydenckiego : Kwiecieñ 22, 2010, 15:44:40
<a href="http://www.youtube.com/v/zbNYhzGdwjs&amp;hl=pl_PL&amp;fs=1&amp;" target="_blank">http://www.youtube.com/v/zbNYhzGdwjs&amp;hl=pl_PL&amp;fs=1&amp;</a>
8  Medycyna komórkowa, Codex Alimentarius, GMO / Medycyna komórkowa, Codex Alimentarius, GMO / Dr Joe Prendergast mówi o L-Argininie : Kwiecieñ 13, 2010, 14:10:03
<a href="http://www.youtube.com/v/A1-aWbtKSIM&amp;hl=pl_PL&amp;fs=1&amp;" target="_blank">http://www.youtube.com/v/A1-aWbtKSIM&amp;hl=pl_PL&amp;fs=1&amp;</a>

do pobrania:

http://rapidshare.com/files/375354182/Dr_Joe_Prendergast_m__wi_o_L-Argininie.avi
9  Medycyna komórkowa, Codex Alimentarius, GMO / Medycyna komórkowa, Codex Alimentarius, GMO / Desiree Rover - Szczepionki Broñ Masowej Zag³ady PL : Kwiecieñ 08, 2010, 00:41:23
Wyk³ad Désirée Röver, holenderskiej dziennikarki medycznej,
wyg³oszony 1 sierpnia 2009, na konferencji "State of The planet" w Amsterdamie.


<a href="http://www.youtube.com/v/pnQlNZ4lxvs&amp;hl=pl_PL&amp;fs=1&amp;" target="_blank">http://www.youtube.com/v/pnQlNZ4lxvs&amp;hl=pl_PL&amp;fs=1&amp;</a>
lista odtwarzania: http://www.youtube.com/view_play_list?p=879D9E8C0A3B6280

Rapidshare:
http://rapidshare.com/files/373095117/Desiree_Rover.part1.rar
http://rapidshare.com/files/373097714/Desiree_Rover.part2.rar

napisy:
http://rapidshare.com/files/373116033/Desiree_Rover_NapisyPL.rar

Przeklej z wtopionymi napisami:
http://www.przeklej.pl/plik/desiree-rover-szczepionki-bron-masowej-zaglady-konferencja-state-of-the-planet-pl-avi-0011cr04s1062j6



10  Multimedia / Multimedia / Odp: Alex Collier - Camelot AAC Los Angeles 2009 PL : Kwiecieñ 03, 2010, 18:45:31
do obejrzenia w wersji pe³nej

http://www.veoh.com/browse/videos/category/activism_non_profit/watch/v19970887NSmatZX4

Strony: 1 2 3 4 5 »
Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap
BlueSkies design by Bloc | XHTML | CSS

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

cybersteam apelkaoubkonrad692 classicdayz rekogrupastettin ganggob