Krótki komentarz od autora t³umaczenia:
"...No wiêc - co jest takiego niesamowitego w I czesci ? Jesli jest tu kto¶ kto zajmuje sie muzyk± i widzia³ kiedy¶ studio nagraniowe - bedzie wiedzia³. Pod koniec I czesci jest pokazana prawdziwa moc - nie chce tu wchodzic w szczegoly, ale specjalnie zaznaczy³em w t³umaczeniu "koniec wybrzmiewania zrod³a".
Chodzi o to Egipcjanie MUSIELI wiedziec jak rozpraszac dzwiêk by sta³ sie fal± stoj±c±, zanika³ z d³ugim czasem wybrzmiewania. Poglos od zrodla dzwieku trwa tam ok 4 sekundy, to jest BARDZO d³ugo - jak dla mnie , faceta który zajmuje sie dzwiekiem. W pewnem chwili gdy zobaczy³em wnêtrze piramidy w ktorej robili ten experyment, z³apa³em sie za g³owê "przeciez tam jest ciasnooo!!!" - I BY£O - ale zwrocccie uwage jak zbudowany jest strop - ku górze, ci±gnie siê schodkowo - tak piramidalnie - a teraz zachêcam do wklepania sobie w google fraz
"wyg³uszanie pomieszczen", "pu³apki basowe", "rozpraszacze akustyczne". Wcale mnie nie dziwi ze tego ludzie nie zauwa¿yli - to jest wiedza z akustyki z lat 60-tych tego stulecia. A kto tu zajmuje sie akustyk±?
....
"
http://davidicke.pl/forum/kod-piramid-pas-pokoju-t1695.htmlOraz ciekawy post
Redmuluca:
"Joseph P. Farrell napisa³ ksi±¿kê "Gwiazda ¶mierci z Gizy"
Wielka piramida najpotê¿niejsz± broni± czasów staro¿ytnych.
Piramidê nazwa³ "Death Star".
Joseph P. Farrell opral swoje za³o¿enia na bardzo mocnych podstawach naukowych i naprawdê niez³ych teoriach stanowi±cych dosyæ spójn± logiczn± ca³o¶æ:
Czym by³a Wielka Piramida? Jak wyja¶niæ geometryczne i astronomiczne korelacje budowli Gizy? Co robi w samym centrum tego kompleksu wielki pos±g lwa z ludzk± g³ow±, wpatruj±cy siê w przestrzeñ i czas? I dlaczego w arabskiej tradycji Sfinks jest znany jako „ojciec grozy”? Joseph P. Farrell – fizyk, badacz tajemnic przesz³o¶ci – na podstawie ¶wiadectw archeologicznych i najnowszych odkryæ fizyki stawia zaskakuj±c± hipotezê: Wielka Piramida by³a potê¿n± broni± masowej zag³ady. Stworzy³a j± naukowo-techniczna cywilizacja, która zna³a fizykê wykorzystuj±c± nie tylko dzisiejsze najnowsze teorie, jak teoria kwantów, ale równie¿ teoriê jednolitego pola i teoriê superstrun, które nastrêczaj± powa¿nych trudno¶ci wspó³czesnej nauce. Wielka Piramida by³a przyk³adem urz±dzenia skonstruowanego w oparciu o tak zaawansowan± wiedzê – „fazowo sprzê¿on± haubic±” zaprojektowan± tak, by gromadziæ ró¿ne formy energii, wzmacniaæ i kierowaæ do celu – na Ziemi lub w kosmosie!
* Wielka Galeria: komora wzmacniania akustycznego i rezonatory Helmholtza
* Przedsionek: ekran d¼wiêku
* Szyb wentylacyjny: mikrofalowy sygna³ wej¶ciowy i wyj¶ciowy
* Sarkofag: optyczna wnêka rezonansowa masera
* Komora Królowej: generator wodorowy
W zamierzch³ej przesz³o¶ci ta straszliwa „gwiazda ¶mierci” zosta³a u¿yta. I zniszczy³a cywilizacjê swoich twórców!
.....
Wybór granitu wydaje siê zrozumia³y, poniewa¿ ju¿ sam ciê¿ar piramidy, naciskaj±cej na miliony ton granitu poprzez warstwy kamieni, wywo³uje napiêcie (piezoelektryczne) w drobnych kryszta³ach kwarcu.W po³±czeniu z faktem, ¿e konstrukcja piramidy przypomina "przegub kulowy" pozwala jej poruszaæ siê jako sprzê¿ony oscylator harmoniczny, oznacza i¿ wszystkie kryszta³y kwarcu stale pulsuj± w zgodzie z rezonansem Schumanna samej Ziemi. Ale pamiêtajmy te¿, ¿e takie naprê¿enia moga tak¿e wytwarzaæ ob³ok ¶wietlny w formie pioruna kulistego, zjonizowan± plazmê gazow± zawieraj±c± energiê.
Ziemia wp³ywa na funkcjonowanie Wielkiej Piramidy. Wpisuj±c w piramidê te same podstawowe wymiar, które charakteryzuj± planetê, zwiêkszono skuteczno¶æ piramidy, dziêki czemu mog³a ona byæ harmoniczn± ca³k± planety.
Przez zastosowanie technologii Tesli w piramidzie, przy wykorzystaniu przemiennie zsynchronizowanych impulsów na wierzcho³ku piramidy oraz oraz w podziemnej komorze byæ mo¿e zdo³amy wprawiæ w ruch 5273834 tony kamienia Je¶li mieliby¶my problem z poruszeniem obok stoj± mniejsze od których mo¿emy zacz±æ Teoretycznie te mniejsze piramidy mog³y byæ u¿ywane by pomóc tej wielkiej osi±gn±æ rezonans z ziemi±.
...
Patrz±c na zaawansowan± obróbkê mechaniczn± (np ultrad¼wiêkowe wiercenia) która jest zdumiewaj±ca doszed³em do przekonania, ¿e patrzê na pozosta³o¶ci wyj±tkowo wielkiej maszyny, z tym ¿e zosta³a ona z jakiego¶ powodu pozbawiona wewnêtrznych czê¶ci" To uwaga Christophera Dunna (in¿yniera) jest naprawdê zdumiewaj±ca poniewa¿ potwierdza informacje Sitchina który to opisuje w swojej ksi±¿ce "Wojny Bogów i Ludzi" ¿e po drugiej wojnie o piramidy zwyciêski obóz zniszczy³ wnêtrze i wiele czê¶ci ukry³. , niektóre kryszta³y(jeden ze ¦wiata równoleg³ego sic!) zosta³y zniszczone.
....
Brakuj±ce elementy konstrukcji
Sitchin i Dunn na podstawie ca³kiem ro¿nych materia³ów dowodowych, najwyra¼niej niezale¿nie dochodz± do tego samego wniosku - ¿e w Wielkiej Piramidzie brakuje najwa¿niejszych czê¶ci.
1. Zdaniem Dunna do tych brakuj±cych elementów nale¿± zestawy rezonatorów Helmholtza pozostaj±cych w rezonansie z ro¿nymi harmonicznymi warto¶ciami Ziemi, które pierwotnie znajdowa³y siê w komorze akustycznego wzmacniacza Wielkiej Galerii.
2. Dunn zaznacza tak¿e,¿e jaka¶ maszyna do wytwarzania wibracji, maj±cych "uzbrajaæ" Wielk± Piramidê , mog³a kiedy¶ znajdowaæ siê w komorze podziemnej lub w podziemnych komnatach innych piramid w Gizie.
3.Zdaniem Sitchina do brakuj±cych elementów nale¿± "kryszta³y emituj±ce promienie", które znajdowa³y siê w Wielkiej Galerii
i wydziela³y ró¿nokolorow± têczê o¶lepiaj±cego ¶wiat³a. Inne "magiczne kamienie" s³u¿y³y do okre¶lania celów i sterowania broni±.
Jakim typem broni by³a wiec Wielka Piramida i jak dzia³a³a?
By³o to niezwykle zaawansowane "fazowo sprzê¿one zwierciad³o" "fazowo sprzê¿ona haubica" zaprojektowana tak , by gromadziæ, wzmacniaæ i kierowaæ do celu akustyczn±, elektromagnetyczn±, nuklearn± oraz "eterow± " lub grawitacyjn± energiê sub kwantowej lokalnej (czyli ziemskiej, s³onecznej i galaktycznej) czasoprzestrzeni w taki sposób, ¿e ka¿dy z tych odmiennych rodzajów energii dociera³ do celu w tym samym momencie i dok³adnie harmonicznie w "fazie " z celem.... Gdy cel zosta³ wybrany, a jego warto¶ci harmoniczne ustalone, broñ mog³a w niego uderzyæ dziêki odpowiedniemu zestrojeniu i skonfigurowaniu brakuj±cych wewnêtrznych komponentów z innymi budowlami. W zale¿no¶ci od tego, jaki efekt zamierzano wywrzeæ, pozostawa³y dwie mo¿liwo¶ci. Mo¿na by³o wzbudziæ pulsowanie w celu lub w jego pobli¿u w lokalnej czasoprzestrzeni, wytwarzaj±c w nim wy³adowania elektromagnetyczne. Akceleracja fali akustycznej poprzez eterowe i elektromagnetyczne wy³adowanie wytwarza³a nag³± akustyczna kawitacjê w jadrach atomów celu, wskutek czego trawi³ on sam siebie w gwa³townej reakcji termoj±drowej. Ze wzglêdu na naturê tej broni mo¿na by wywo³aæ tak± reakcjê w ka¿dym materiale.Drewno stal plastik wybucha³y równie gwa³townie jak uran 235 lub pluton. Alternatywnie mo¿na by by³o cel po prostu "powoli ugotowaæ" jonizuj±c go, co dawa³o efekt równie skuteczny, choæ z pewno¶ci± "czystszy" W obu przypadkach fala pilotowa swobodnie przenosi energiê elektromagnetyczn± i akustyczn± do do jader atomów, w których energie te s± akcelerowane, by wytworzyæ kawitacjê. Trudno sobie wyobraziæ jak przera¿aj±ca by³a to broñ."
Ostatnie znaleziska po angielsku:
http://www.mysteriousworld.com/Journal/2003/Summer/Osiria/http://www.gizapower.com/http://www.gizapower.com/Blast.htmpozdrawiam